Scroll Top
Menu
Close
Танилцуулга
Мэндчилгээ
Эрхэмлэх зүйл
Сургуулийн бүтэц
Төгсөгчид
Түүхэн товчоо
Сургалт
Сургалт
Сургалтын хөтөлбөр
Сургалтын материал
Сургалтын төсөл
Сургалтын орчин
Гадаад харилцаа , Карьер хөгжлийн төв
Мэдээ
Элсэлт
Элсэлт
Чойжамц сангийн тэтгэлэг
Үйл ажиллагаа
Календарчилсан төлөвлөгөө
Цайны газар
Автобусны үйлчилгээ
Нэвтрэх
Багшийн систем
Сурагчийн систем
Menu
Close
Танилцуулга
Мэндчилгээ
Эрхэмлэх зүйл
Сургуулийн бүтэц
Төгсөгчид
Түүхэн товчоо
Сургалт
Сургалт
Сургалтын хөтөлбөр
Сургалтын материал
Сургалтын төсөл
Сургалтын орчин
Гадаад харилцаа , Карьер хөгжлийн төв
Мэдээ
Элсэлт
Элсэлт
Чойжамц сангийн тэтгэлэг
Үйл ажиллагаа
Календарчилсан төлөвлөгөө
Цайны газар
Автобусны үйлчилгээ
Нэвтрэх
Багшийн систем
Сурагчийн систем
Сүүлд нэмэгдсэн мэдээ
Амжилтын буухиа үргэлжилсээр…..
АСРАН ХАМГААЛАГЧ, БАГШ НАРЫН УУЛЗАЛТ ӨДӨРЛӨГ
“ОЮУНЛАГ”-ИЙН БАГШ НАР ТӨРИЙН ДЭЭД ОДОН МЕДАЛЬ ХҮРТЛЭЭ.
2024-2025 ОНЫ ХИЧЭЭЛИЙН ЖИЛИЙН I УЛИРЛЫН АМРАЛТ ЭХЭЛЛЭЭ.
Хамгийн их сэтгэгдэлтэй мэдээ
МАТЕМАТИКИЙН КЕНГУРУ УРАЛДААНЫ ДҮН ГАРЧЭЭ
БАЯНЗҮРХ ДҮҮРГИЙН ТҮҮХИЙН ОЛИМПИАДАД АМЖИЛТТАЙ ОРОЛЦЛОО .
Сэтгэл зүйч
Сургалтын чанарын шалгалтын дүн гарлаа
NO BACKPACK DAY БОЛЛОО.
Reel
Нийтлэсэн
admin
}
3 сар 13, 2023
0
Сэтгэгдэл
Мэдээний цэс
http://www.oyunlag.edu.mn/wp-content/uploads/2023/03/334931380_730730448690191_7710416048660726126_n.mp4
2023.03.09-ий өдөр СӨУЗ-өөс жил бүр уламжлал болгон зохион явуулдаг “NO BACKPACK DAY” I-XII ангийн сурагчдын дунд зохион явууллаа. Сурагчид тухайн өдрийн хичээлд шаардлагатай хичээлийн хэрэглэгдэхүүнээ төрөл бүрийн тор, чемодан, тоглоомын хайрцаг, лего блокоор эвлүүлсэн цүнх, гитарын хайрцаг гээд бүтээлчээр сэтгэж, энэхүү өдөрт ач холбогдол өгч буй нь сайхан байлаа.Анги хамт олноороо идэвхтэй оролцсон сурагчдадаа, энэхүү үйл ажиллагааг зохион явуулсан СӨУЗ-ийн чиглүүлэгч багш болон сурагчдадаа маш их баярлалаа.
admin
More posts by admin
Сэтгэгдэл үлдээх
Хариултыг цуцлах
Message *
Name *
Mail *
Website
Дараагийн удаа сэтгэгдэл бичихийн тулд миний нэр, имэйл, вэбсайтыг энэ хөтөч дээр хадгална уу.
Send Comment
Δ